Garance nejlepší ceny |
Moto Guzzi V7 SPECIAL
- Značka Moto Guzzi
- Model V7 STONE
- Typ Naked
- Převodovka Manuál
- Výkon motoru 47.8 Kw
- Objem motoru 853 ccm
- Palivo Benzín
- Barva RED STRIPE TWIN TONE
- Kategorie Na objednání
V SEDLE LEGENDY
Klasický a elegantní model V7 SPECIAL má navíc něco, čemu se říká čistá osobnost. SPECIAL je věrný svým kořenům, ale díky novému motoru o objemu 850 cm³ má veškerou sílu a krásu, kterou bys od autentického stroje Moto Guzzi očekával/a. Tato nestárnoucí ikona se nebojí přijmout modernost a přichází s veškerým komfortem, který poskytuje maximální výkon, bezpečnost a potěšení z jízdy. Tento motocykl je určen pro jezdce, kteří hledají něco výjimečného, a přesně to najdou, když usednou do sedla této skutečné legendy.
MOTO GUZZI V7 STONE SPECIAL RED STRIPE TWIN ZONE
Vášeň pro dokonalost
Tým konstruktérů v Mandellu del Lario neúnavně usiloval o dokonalost a u modelu V7 SPECIAL dosáhl nové úrovně komfortu, bezpečnosti a potěšení z jízdy. Jezdci ocení prvky, jako jsou vysoce výkonné pneumatiky DUNLOP ARROWMAX STREETSMART ideální i do kluzkých podmínek, spolu se zkráceným zadním blatníkem, zcela novým předním světlometem a novými předními a zadními blinkry.
Vždy na cestách
V7 SPECIAL má nové pohodlné sedlo "staré školy" v klasickém hnědém čalounění s chromovaným madlem pro spolujezdce, což je prvek, který nejen přispívá k elegantnímu vzhledu motocyklu, ale také zajišťuje větší pohodlí pro všechny v sedle.
Důraz na nejmenší detaily
Nové ikonické proužky na palivové nádrži vypovídaji o novém objemu motoru, zatímco jeho tvar a barvu odlišuje řada chytrých chromatických detailů s povrchovými úpravami, které dokonale spojují tradici a inovaci, jako jsou kola s leštěnými hliníkovými kanály a černými náboji, přístrojová deska se dvěma analogovými kruhovými ciferníky a žárovkové světlomety.
Vyber barvu a zjisti v čem je jedinečná
×
DESIGN
Stylové nové boční panely, kratší zadní blatník a nový výfukový systém společně vytvářejí svůdnou siluetu. Po výkonnostní stránce je tu řada nových prvků, které mají zlepšit stabilitu a komfort, zatímco proslulé jízdní vlastnosti bestselleru značky Moto Guzzi zůstávají stejně dokonalé jako kdykoliv předtím.
×
FULL LED
Moto Guzzi V7 Stone přichází s novou full LED optikou, včetně předního světlometu s DRL s obrysem orla Guzzi, zatímco nový LCD displej s kruhovým plně digitálním přístrojovým panelem je zcela v souladu s elegantním a moderním stylem motocyklu.
×
MOTOR
Maximální výkon vzrostl o 25 % z 52 koní při 6200 ot./min na 65 koní při 6800 ot./min. Výrazně vzrostl také točivý moment, a to z 60 Nm při 4250 ot./min na působivých 73 Nm při 5000 ot./min, přičemž více než 80 % je k dispozici při 3000 ot./min.
×
KOLA
Stone V7 zdobí nová hliníková kola ve sportovním stylu a zadní kola se pyšní širšími pneumatikami o rozměru 150/70.
Vyberte si tu Vaši
Moto Guzzi V7 SPECIAL
219 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva RED STRIPE TWIN TONE
Moto Guzzi V7 STONE
199 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva NERO RUVIDO
Moto Guzzi V7 STONE
199 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva ARANCIONE RAME
Moto Guzzi V7 STONE
199 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva GIALLO METALLICO
Moto Guzzi V7 STONE
199 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva GRIGIO ALLUMINIO
Moto Guzzi V7 Stone TEN
255 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva TEN LIVERY
Moto Guzzi V7 Stone Special Edition
245 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva SHINING BLACK
Moto Guzzi V7 STONE CORSA
249 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva CORSA
Moto Guzzi V7 SPECIAL
219 900 Kč
Cena s DPH
- Značka Moto Guzzi
- Převodovka Manuál
- Typ Naked
- Palivo Benzín
- Barva SILVER STRIPE MONOCHROME
Doporučujeme